Jako że książki kupuję szybciej niż je czytam (taki mały nałóg), a do tego dochodzą jeszcze te wypożyczone z biblioteki i od znajomych, zrobiłam sobie listę własnych pozycji, które czekają na przeczytanie. Może takie zestawienie zmobilizuje mnie do zabrania się porządnie za swoją kolekcję i ograniczenie kupowania nowych okazów? Hmmm, czas pokaże :)
- Abedi I.- „Lucian”
- Adamson J.- „Moja lwia rodzina”
- Adornetto A.- "Blask"
- Allende I.- „Zorro. Narodziny legendy"
- Austen J.- „Opactwo Northanger”
- Austen J.- „Perswazje”
- Austen J.- „Rozważna i romantyczna”
- Bialowitz P., Bialowitz J.- „Bunt w Sobiborze”
- Bielanin A., Czernaja G.- „Profesjonalny zwierzołak”
- Blixen K.- „Pożegnanie z Afryką”
- Brett P.V.- "Wojna w blasku dnia. Tom I"
- Brett P.V.- "Wojna w blasku dnia. Tom II"
- Bronte Ch.- „Dziwne losy Jane Eyre”
- Bułhakow M.- „Mistrz i Małgorzata”
- Cashore K.- "Iskra"
- Cashore K.- „Wybrańcy”
- Chadda S.- "Bogini ciemności"
- Chadda S.- "Pocałunek Anioła Ciemności"
- Clavell J.- "Shogun"
- Cook G.Ch.- “Powrót Czarnej Kompanii”
- Cook G.Ch.- „Kroniki Czarnej Kompanii”
- Cook G.Ch.- „Księgi południa”
- Cook G.Ch.- "Zagłada Czarnej Kompanii"
- Cornwell P.- „Kuba Rozpruwacz. Portret zabójcy”
- Ćwiek J.- „Kłamca 2”
- Ćwiek J.- „Kłamca 3”
- Ćwiek J.- „Kłamca”
- Grzędowicz J.- „Pan Lodowego Ogrodu. Tom I”
- Grzędowicz J.- „Pan Lodowego Ogrodu. Tom II”
- Grzędowicz J.- „Pan Lodowego Ogrodu. Tom III”
- Grzędowicz J.- "Pan Lodowego Ogrodu. Tom IV"
- Harrison K.- „Przynieście mi głowę wiedźmy”
- Hołownia Sz.- "Tabletki z krzyżykiem"
- Kay G.G.- „Ostatnie promienie słońca”
- Kozak M.- "Fiolet"
- Krukowski S.- "Byłem kapo"
- Le Guin U.K.- “Grobowce Atuanu”
- Le Guin U.K.- “Najdalszy brzeg”
- Le Guin U.K.- „Czarnoksiężnik z Archipelagu”
- Le Guin U.K.- „Tehanu”
- Malinowska E.- „Taniec nad przepaścią”
- Martin G.R.R.- „Gra o tron”
- Martin G.R.R.- „Ostatni rejs Fevre Dream”
- Martin G.R.R.- „Starcie królów”
- McNish C.- "Anioł"
- Mead R.- "Cienie sukuba"
- Mead R.- "Marzenia sukuba"
- Mead R.- "Namiętność sukuba"
- Mead R.- "Odkrycie sukuba"
- Mead R.- "Podboje sukuba"
- Miralles F.- „Miłość przez małe m”
- Moriarty R.- "Pieśń aborygenki"
- Murakami H.- „Norwegian Wood”
- Nicoll A.- „Dobry człowiek”
- Norton A.- "Świat czarownic"
- Norton A.- "Świat czarownic w pułapce"
- Oldi H.L.- “Heros powinien być jeden. ks.1”
- Oldi H.L.- „Heros powinien być jeden. ks.2”
- Orwell G.- „Rok 1984”
- Paolini Ch.- "Dziedzictwo. Tom I"
- Paolini Ch.- "Dziedzictwo. Tom II"
- Pawlak R.- “Wojna balonowa”
- Pawlak R.- „Smocze gniazdo”
- Piekara J.- „Łowcy dusz”
- Piekara J.- „Miecz aniołów”
- Piekara J.- „Młot na czarownice”
- Piekara J.- „Sługa Boży”
- Sandemo M.- Saga o Ludziach Lodu
- Sanghera J.- "Córki hańby"
- Sapkowski A.- “Wieża jaskółki”
- Sapkowski A.- „Chrzest ognia”
- Sapkowski A.- „Czas pogardy”
- Sapkowski A.- „Krew elfów”
- Sapkowski A.- „Miecz przeznaczenia”
- Sapkowski A.- „Pani jeziora”
- Sasson J., bin Laden N., bin Laden O.- “Musiałam odejść”
- Sedia E.- "Tajemna historia Moskwy"
- See L.- "Kwiat śniegu i sekretny wachlarz"
- Shaw A.- „Dziewczyna o szklanych stopach”
- Stachniak E.- "Katarzyna Wielka. Gra o władzę."
- Sun Tzu- "Sztuka wojny. Traktat."
- Szmidt R. J.- "Toy land"
- Wakatsuki Houston J.- „Opowieść o kobiecie spod znaku Ognistego Konia”
- Wegner R.M.- “Opowieści z meekhańskiego pogranicza. Wschód- Zachód”
- Wray J.- „Jazda”
- Zafon C.R.- "Gra anioła"
- Zamboch M.- „Łowcy”
- Zelman L.H.- "Bezsenność anioła"
- Zelman L.H.- "Grzechy anioła"
- Zelman L.H.- "Tożsamość anioła"
- Ziemiański A.- „Achaja. Tom I.”
- Ziemiański A.- „Achaja. Tom II.”
- Ziemiański A.- „Achaja. Tom III.”
- Żulczyk J.- "Świątynia"
- Żulczyk J.- "Zmorojewo"
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz